Tyto všeobecné obchodní podmínky (VOP) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je prodávající:
Doodles – Slovakia sro
Mojš 278, 010 01 Žilina
IČO: 50949501
DIČ: 2120539344
DIČ: SK2120539344,
se sídlem Mojš 278, 010 01, Žilina, Výpis z obchodního rejstříku Okresního soudu Žilina, oddíl: Sro, vložka č. 68018/L, email: info@haffun.com jako prodávající a na druhé straně je kupující , který může být i spotřebitelem (dále jen „kupující“), tj. fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitele nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. smlouvy. Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, zákona č. 250/2007 Sb., o ochraně spotřebitele ao změně zákona SNR. rady č. 372/1990 Sb., o přestupcích ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 102/2014 Sb., o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené u na dálku nebo smlouva uzavřená mimo provozovnu prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku“), vše jako ve znění pozdějších předpisů. Nákupy podnikatelského subjektu se řídí podle obchodního zákoníku č. 513/1991 Sb. Používáním internetových stránek e-shopu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Tyto obchodní podmínky jsou platné do vydání nových obchodních podmínek.
Bankovní údaje:
IBAN:
BIC/SWIFT:
telefonní číslo:
e-mail: info@haffun.com
regulační úřad:
Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Slovenská obchodní inspekce, Inspektorát Slovenské obchodní inspekce se sídlem v Žilině pro Žilinský kraj, Predmestská 71, 011 79 Žilina, tel.č. 041/7632130, za@soi.sk
OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva spotřebitelů a povinnosti prodávajících při prodeji zboží na základě smlouvy uzavřené na dálku, nebo smlouvy uzavřené mimo provozovnu prodávajícího. Smlouva uzavřená na dálku (dále jen „kupní smlouva“) je smlouva mezi prodávajícím a spotřebitelem sjednaná a uzavřená výhradně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků komunikace na dálku bez současné fyzické přítomnosti prodávajícího a kupujícího, zejména za použití webové stránky. Kupní smlouva, na jejímž základě prodávající provádí prodej zboží kupujícímu, vzniká na základě závazné objednávky. Objednávka je považována za závaznou, pokud byla učiněna prostřednictvím „košíku“, emailem nebo telefonicky a následně potvrzena prodávajícím. Potvrzení objednávky se provádí telefonicky nebo e-mailem, obvykle prodávajícím po zadání objednávky (v případě telefonické objednávky hovor, ve kterém jsou uvedeny údaje jako předmět, množství, cena, způsob, náklady a dodací lhůta). objasněné se obvykle považuje za potvrzení). Prodávající může kupujícího kontaktovat za účelem upřesnění detailů objednávky, jako jsou specifikace a množství zboží, cena zboží, jakož i čas a způsob dodání.
Prodávajícím potvrzená objednávka je pro obě strany závazná, pokud nedojde k porušení sjednaných podmínek v době potvrzení. Mezi klíčové podmínky patří obsah objednávky (přesná specifikace a množství zboží), cena zboží a dopravy, dále způsob a termín dodání. Odesláním objednávky se kupující zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj dohodnutou částku. Prodávající potvrdí přijetí objednávky do 24 hodin emailem. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné. Prodávající se zavazuje dodat zboží ve správném druhu a množství za dohodnutou cenu dle objednávky.
Storno podmínky
Kupující má možnost zrušit objednávku bez udání důvodu do 24 hodin od jejího zadání. Storno lze provést e-mailem na adrese info@haffun.com nebo telefonicky. Po ověření splnění podmínek pro zrušení objednávky prodávající kupujícímu stornování potvrdí emailem nebo telefonicky. Pokud již byla částka za objednané zboží uhrazena, vrátí prodávající peníze kupujícímu na bankovní účet nebo je doručí jiným dohodnutým způsobem.
Cenové podmínky
E-shop zobrazuje konečné ceny produktů včetně daní. K základní ceně každé objednávky je připočítáno poštovné, které závisí na zvoleném způsobu doručení. Celková cena za dopravu je kalkulována na základě hmotnosti objednaného zboží a přesná částka je zobrazena v objednávce u každé možnosti dopravy. Cena za dopravu zahrnuje náklady na balení.
Prodávající je plátcem DPH.
PLATBY
V rámci objednávky na e-shopu je kupující povinen uhradit prodávajícímu částku za objednané zboží. V internetovém obchodě www.haffun.sk má kupující za svou objednávku tyto možnosti platby:
Dobírka: Zboží zaplatíte při převzetí od kurýra, ve vybraných zemích je k dispozici možnost dobírky.
Platba kartou: Platby kartou lze provádět různými způsoby – WooPayments, Paypal, Apple Pay, Google Pay. V případě místního vyzvednutí je možná pouze platba předem, buď kartou online nebo přes Paypal, Google Pay a Apple Pay.
Po schválení platby bude celková cena zboží odečtena z účtu kupujícího.
Prodávající zasílá na email kupujícího daňový doklad (fakturu).
DODACÍ PODMÍNKY
Prodávající se zavazuje dodat objednané zboží dle jeho dostupnosti a provozních kapacit v co nejkratším termínu. To znamená, že při potvrzení objednávky do 11:00 bude zboží expedováno zákazníkovi ještě tentýž den. Zboží je ve většině případů expedováno do 1-3 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, pokud není u konkrétního zboží uvedena delší dodací lhůta. Ojediněle může dodací lhůta přesáhnout 7 dnů, nebo u konkrétního zboží uvedenou lhůtu, ale pouze po předchozí dohodě s kupujícím. O předpokládané době a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat e-mailem nebo telefonicky.
DORUČENÍ ZBOŽÍ
Dodání objednaného zboží zajišťuje prodávající prostřednictvím kurýrní společnosti DPD a Slovenské pošty. Doručovací adresa je určena na základě údajů uvedených v objednávce kupujícího. Za dokončení procesu doručení se považuje doručení zboží na adresu uvedenou kupujícím.
Vyžaduje-li to povaha zboží, přiloží prodávající také návod k použití a záruční list.
Prodávající odpovídá za zboží až do jeho převzetí kupujícím.
Zboží je dostatečně zabaleno a chráněno. Je povinností kupujícího při převzetí zboží zkontrolovat:
- zda dodané zboží odpovídá objednávce
- zda je dodané zboží v množství uvedeném v objednávce
- zda není zboží poškozeno
V případě, že kupující obdrží zboží, které si neobjednal, prodávající doporučuje kupujícímu neprodleně, nejpozději však do 24 hodin, kontaktovat prodávajícího emailem nebo telefonicky. Pokud dodané zboží jeví známky poškození, doporučuje prodávající kupujícímu neprodleně, nejpozději však do 24 hodin, kontaktovat prodávajícího emailem nebo telefonicky. V případě poškození zboží prodávající doporučuje kupujícímu sepsat záznam o rozsahu a povaze poškození zboží, jehož správnost kurýr ověří. Na základě takto zaslaného záznamu prodávajícímu může následně prodávající poskytnout odstranění vady zboží, slevu na zboží, nebo v případě neodstranitelných vad dodat kupujícímu nové zboží.
Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání zboží zaviněné přepravcem. V případě poškození balíku zaviněným dopravcem nese odpovědnost dopravce. V těchto případech prodávající zajistí dodání nového zboží kupujícímu po uhrazení škod způsobených přepravcem.
V situacích, kdy je po zboží vysoká poptávka a dojde k jeho nedostatku, může být objednávka rozdělena do více zásilek. Poštovné a balné však platí kupující pouze za jednu zásilku.
ODSTOUPENÍ OD ZPRACOVANÉ OBJEDNÁVKY
V souladu se zákonem č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory, v platném znění (dále jen „zákon č. 102/2014 Sb.“), kupující má právo odstoupit od uzavřené objednávky (nebo kupní smlouvy, pokud již bylo zboží přijato) bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Tato 14denní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet dnem převzetí zboží a končí 14 dnů po jeho obdržení. Zboží se považuje za převzaté kupujícím okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba s výjimkou přepravce převezme všechny součásti objednaného zboží.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději poslední den lhůty dle § 7 odst. 1 písm. 1 zákona 102/2014 Sb.
V případě, že kupující uplatní právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu, nese náklady na navrácení zboží (poštovné), a to i v tom případě, kdy zboží pro svou povahu nemůže být vráceno prostřednictvím pošty.
Kupující může uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy zasláním písemného oznámení prodávajícímu nebo emailem o odstoupení od smlouvy na kontaktní adresu prodávajícího uvedenou v jeho kontaktních údajích. K oznámení o odstoupení je doporučeno přiložit doklad o koupi (fakturu). Odstoupení od smlouvy musí obsahovat číslo a datum objednávky, datum dodání zboží, jméno a příjmení kupujícího, adresu trvalého bydliště a způsob, jakým mají být vráceny přijaté platby, včetně čísla bankovního účtu. ve formě IBAN pro bezhotovostní refundace.
Pokud se kupující rozhodne zboží vrátit, musí být dodrženy následující zásady:
a) Kupující může vyzkoušet funkčnost zboží při převzetí, nesmí je však použít, plánuje-li odstoupit od smlouvy. Při zkoušení zboží by měl kupující postupovat tak, jak by bylo možné v klasickém obchodě zjistit jeho povahu, vlastnosti a funkčnost. Během lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující zacházet se zbožím opatrně.
b) Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním nad rámec toho, co je nutné ke zjištění jeho vlastností a funkčnosti.
Pokud se kupující rozhodne zboží vrátit, je povinen:
a) Kontaktujte prodávajícího se žádostí o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky, datum nákupu a údaje o bankovním účtu pro vrácení peněz. Toto musí být provedeno nejpozději do 14 dnů od přijetí objednávky.
b) Zboží zašlete zpět na adresu prodávajícího – Doodles – Slovakia sro, Mojš 278, 010 01 Žilina, a to nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Prodávající doporučuje zasílat zboží doporučeně a pojištěné a vhodným obalem chránit originální obal i samotné zboží před poškozením či znehodnocením během přepravy (za ztrátu nebo poškození zboží během přepravy prodávající neručí). Zboží zaslané na dobírku nebude prodávajícím převzato.
c) Pokryje náklady spojené s vrácením zboží (poštovné, pojištění atd.).
Zboží, které kupující vrací, musí být:
a) v nepoškozeném stavu,
b) Kompletní (včetně příslušenství, dokumentace atd.),
c) Včetně přiloženého dokladu o koupi.
Při splnění těchto podmínek a obdržení vráceného zboží je prodávající povinen:
a) převzít zboží zpět,
b) Vraťte kupujícímu celou částku zaplacenou za zboží do 14 dnů od odstoupení od objednávky, bez nákladů na dopravu. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, který kupující použil při platbě prodávajícímu, pokud kupující v odstoupení od smlouvy neuvedl jiný způsob platby, bez účtování jakýchkoli dalších poplatků.
V případě, kdy kupující odstoupí od smlouvy pouze částečně, tj. pouze u některých produktů a u jiných si ponechá, není prodávající povinen vracet kupujícímu poměrnou část nákladů na dopravu, kterou nelze přiměřeně určit, a tedy v tomto případě bude vrácena pouze kupní cena zboží, od kterého kupující částečně odstoupil.
Při nesplnění všech podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
Právo na odstoupení od smlouvy zaniká, pokud je kupující neuplatní ve lhůtě a způsobem uvedeným v předchozích bodech těchto všeobecných obchodních podmínek.
ZÁRUKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD
Postup při vyřizování reklamací je v souladu s platným reklamačním řádem, jakož i pravidly stanovenými obchodním zákoníkem, příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zvláštními předpisy. Reklamace je akceptována pouze u zboží zakoupeného přímo u prodávajícího a ve vlastnictví kupujícího.
Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím a za vady, které se projeví v záruční době. U použitých věcí prodávající neodpovídá za vady způsobené jejich používáním nebo opotřebením. U věcí prodávaných za sníženou cenu prodávající nereaguje na vady, pro které byla sjednána nižší cena.
Na kupujícího, který je spotřebitelem (fyzická osoba nejednající v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání, povolání), je na veškeré zboží poskytována záruka 24 měsíců, není-li uvedeno jinak, a postupuje se podle zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku. Není-li kupujícím spotřebitel, postupuje se podle obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravce nebo osobním vyzvednutím u prodávajícího.
Při zasílání zboží k reklamaci kupující odpovídá za to, že zboží je čisté, bez mechanického poškození a s přiloženou kopií faktury. Dále je nutné, aby kupující spolu se zbožím dodal podrobný popis zjištěného poškození a pokud možno fotografie.
Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě zvolené prodávajícím, např. e-mailem nebo písemně.
Kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, o kterých prodávající při uzavírání smlouvy informoval nebo o kterých s ohledem na okolnosti, za kterých byla kupní smlouva uzavřena, měl vědět (např. u zlevněného zboží).
Výluky ze záruky
Záruka se nevztahuje na poškození zboží způsobené kupujícím, mimo jiné:
- Přirozené opotřebení
- Kontaminace zboží nebo jeho částí
- Zanedbání předepsané péče o zboží
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají vhodnou teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, kde se zboží běžně používá
- Zásah do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)
- Používáním zboží v rozporu s návodem, technickými normami, jinou dokumentací dodávanou se zbožím nebo v rozporu s určením zboží
- Mechanické poškození, zejména roztržené, proříznuté, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným nebo nadměrným fyzickým zacházením, úmyslné poškrábání zboží apod.
- Po uplynutí záruční doby
Tyto výjimky zajišťují, že se záruka vztahuje pouze na vady materiálu nebo zpracování a nikoli na problémy vzniklé nesprávným použitím, náhodným poškozením nebo běžným opotřebením zboží.
REKLAMACE
Prodávající co nejdříve potvrdí přijetí reklamace a sdělí způsob řešení. Datum uplatnění reklamace je datum, kdy ji prodávající obdrží.
Kupující je povinen uplatnit reklamaci ihned po zjištění závady na adrese prodávajícího (Doodles – Slovakia sro, Mojš 278, 010 01 Žilina,) nebo emailem na: info@haffun.com. Zboží musí být řádně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Ke zboží musí být přiložen popis závady (pokud nebyl zaslán elektronicky).
Prodávající určí způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do tří dnů od podání reklamace. Celkové vyřízení reklamace nesmí přesáhnout 30 dnů ode dne jejího podání. Po uplynutí této lhůty má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit a bude mu vrácena plná částka za zboží, případně má právo na výměnu zboží za nové.
Jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující právo, aby byla bezplatně, řádně a včas odstraněna. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat výměnu vadné věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady s ohledem na cenu zboží nebo závažnost vady.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení dodáním opraveného zboží, výměnou zboží, vrácením kupní ceny zboží, vystavením písemné výzvy k odběru služby, vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží. , nebo oprávněným zamítnutím reklamace zboží.
U odstranitelné vady bude reklamace vyřízena odstraněním vady prodávajícím. Prodávající může vždy místo odstranění vady vyměnit vadné zboží za zboží bez vady.
Jde-li o vadu neodstranitelnou a brání-li tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.
Má-li zboží prodávané za nižší cenu nebo použité zboží vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu právo na přiměřenou slevu.
Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné zboží jiným obdobným výrobkem se srovnatelnými parametry. Dojde-li k výměně, začne záruční doba běžet znovu ode dne převzetí nového zboží.
Prodávající je povinen reklamaci vyřídit a nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace vydat kupujícímu, který je spotřebitelem, písemný doklad (včetně e-mailu) potvrzující vyřízení reklamace.
Reklamace se považuje za vyřízenou, pokud je reklamační řízení ukončeno dodáním opraveného zboží, výměnou zboží, vrácením kupní ceny, vystavením písemné výzvy k odběru služby nebo oprávněným zamítnutím reklamace.
Tyto reklamační podmínky jsou součástí všeobecných obchodních podmínek a prodávající si vyhrazuje právo je změnit bez předchozího upozornění kupujícího.
PODMÍNKY ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Návštěvníci e-shopu mají možnost se v rámci své objednávky nebo mimo ni registrovat a stát se registrovanými uživateli.
Registrace v e-shopu je možná vyplněním registračních údajů a vyjádřením dobrovolného souhlasu s registrací, čímž umožní registrovanému uživateli spravovat své objednávky online, provádět budoucí nákupy bez nutnosti znovu zadávat kontaktní údaje a sledovat historii nákupů.
Případné komplikace s registrací v e-shopu nebo chyby spojené s uživatelským účtem je možné nahlásit prodávajícímu. Prodávající nenese odpovědnost za nepřetržitou dostupnost svého systému včetně uživatelských účtů z důvodu nutných aktualizací a oprav softwarového a hardwarového vybavení.
Uživatelský účet registrovaného uživatele je chráněn přihlašovacím jménem nebo emailovou adresou a heslem. Registrovaný uživatel je odpovědný za zabezpečení těchto údajů proti ztrátě a zneužití.
Registrovaný uživatel může svůj uživatelský účet v e-shopu kdykoli a bez omezení zrušit.
Prodávající může zrušit uživatelský účet registrovaného uživatele, pokud registrovaný uživatel nevyužívá účet déle než 1 rok, nebo pokud registrovaný uživatel hrubě poruší své povinnosti vyplývající z těchto podmínek.
V případě, že registrovaný uživatel vloží do e-shopu jakékoli komentáře či hodnocení k produktům prodávajícího nebo nahraje fotografii či jiné autorské dílo, má se za to, že registrovaný uživatel udělil prodávajícímu bezplatnou, výhradní, geograficky a časově neomezenou licenci ke zveřejnění , upravovat a komerčně využívat taková díla. Registrovaný uživatel je povinen zdržet se vkládání děl v e-shopu, která by porušovala obecně závazné právní předpisy, zejména taková, která bez souhlasu zasahují do osobnostních nebo autorských práv třetích osob, jsou urážlivá vůči veřejnosti, podněcují k násilí nebo jsou vulgární nebo jinak zjevně nevhodné.
Kupující, případně registrovaný uživatel (dále společně jen jako „kupující“) bere na vědomí, že uzavřením smlouvy s prodávajícím prostřednictvím e-shopu, používáním e-shopu, registrací v e-shopu nebo přihlášením k odběru newsletter, dochází ke zpracování osobních údajů. Zpracování a ochrana osobních údajů se řídí ustanoveními Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o svobodném pohybu těchto údajů, a zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně některých zákonů.
Prodávající bere na vědomí, že při uzavření smlouvy jsou pro plnění práv a povinností vyplývajících ze smlouvy zpracovávány identifikační a kontaktní údaje kupujícího uvedené v objednávce, která zároveň slouží jako právní základ pro zpracování údajů pro daný účel. Kupující bere na vědomí, že bez dobrovolného poskytnutí těchto údajů by uzavření a plnění smlouvy nebylo možné.
V případě registrace v e-shopu jsou přihlašovací a kontaktní údaje kupujícího zpracovávány za účelem vytvoření uživatelského účtu a poskytování služeb spojených s registrací na základě souhlasu kupujícího, který zároveň slouží jako právní základ pro zpracování údajů pro tento konkrétní účel. Kupující bere na vědomí, že bez dobrovolného poskytnutí těchto údajů a udělení souhlasu by vytvoření uživatelského účtu a poskytování služeb spojených s registrací nebylo možné.
Osobní údaje pro účely smlouvy budou zpracovávány po dobu trvání právních povinností prodávajícího vyplývajících z obecně závazných právních předpisů, zejména z občanského zákoníku, zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na smlouva uzavřená na dálku nebo smlouva uzavřená mimo provozovnu, zákon o archivech a spisovnách, zákon o účetnictví a zákon o DPH, tj. minimálně na 10 let. Osobní údaje pro účely registrace v e-shopu budou zpracovávány po dobu, po kterou bude mít kupující zájem využívat uživatelský účet a služby spojené s registrací v e-shopu.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změn těchto všeobecných obchodních podmínek je splněna jejich zveřejněním na stránkách e-shopu www.haffun.com, www.haffun.sk a www.haffun.cz.
Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Případné spory vzniklé z plnění kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní budou primárně řešeny dohodou stran. Není-li dohoda možná, budou spory řešit příslušné soudy Slovenské republiky.
Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na žádost spotřebitele odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání vůbec, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (ARS).
Prodávající není ve vztahu ke spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování.
Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují platná právní ustanovení Slovenské republiky, zejména příslušná ustanovení občanského zákoníku, obchodního zákoníku, zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenské národní rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory.
Pokud není v písemné smlouvě mezi prodávajícím a kupujícím nebo zákonem stanoveno jinak, platí tyto všeobecné obchodní podmínky pro všechny vztahy mezi prodávajícím a kupujícím. Uzavřením Smlouvy dle čl. 6 odst. 2 nařízení č. 593/2008/ES se smluvní strany dohodly, že záležitosti neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí zákony a jinými obecně závaznými právními předpisy Slovenská republika (dále společně jen „Rozhodný zákon“). Je-li Kupujícím Spotřebitel a některá jeho práva a povinnosti podle těchto obchodních podmínek a Rozhodného práva jsou upravena odlišně právním řádem země, ve které má bydliště, použije se právní úprava pro Kupujícího příznivější.
V každém případě, kdy kupující předá prodávajícímu svou recenzi, se jedná o udělení nevýhradní a bezplatné licence k užití recenze bez časového a územního omezení, opravňující prodávajícího recenzi jakýmkoli způsobem využít.
Kupující opravňuje prodávajícího k použití recenze bez uvedení kupujícího jako autora k výkonu jeho osobnostních práv, a to buď samostatně, nebo za pomoci třetích osob.
Kupující podáním recenze stvrzuje, že je oprávněn ke své recenzi využít vlastnická autorská práva v rozsahu nezbytném pro udělení výše uvedené recenze a že tuto recenzi uvádí jako pravdivou ve vztahu k nákupu uskutečněnému v e. -nakupovat. Kupující udělením licence zároveň potvrzuje, že recenze nezasahuje do autorských práv třetích osob.
Recenze kupujícího nesmí obsahovat informace, které jsou protiprávní nebo odporující dobrým mravům.
Prodávající může v e-shopu zveřejňovat kladné i záporné recenze a neměl by je bez vážného důvodu mazat. Prodávající si však vyhrazuje právo zcela nebo částečně smazat jakékoli recenze, které jsou v rozporu s těmito podmínkami.
Recenze nejsou sponzorované.
Recenze poskytnuté v jiných jazycích mohou obsahovat překlady, které zajistí prodejce.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy.
Tato ustanovení zajišťují jak transparentnost při nakládání se zpětnou vazbou zákazníků, tak právní soulad s používáním a zobrazováním takového obsahu na platformě e-shopu.